Kαλωσορίσατε και στο δικό μου ιστολόγιο!
Ελάτε να μοιραστούμε τις ιδέες μας και να ταξιδέψουμε στον μαγικό κόσμο των παιδιών!Είναι τόσο υπέροχος!!!

Κυριακή 7 Ιουνίου 2015

ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ!!!!

Με μεγάλη χαρά και τιμή δέχομαι ένα ακόμη βραβειάκι από μια αγαπημένη συνάδελφο την Χριστίνα Καράπα και το μπλόγκ της http://karapachristina.blogspot.gr/
Λόγω του φόρτου των ημερών οι ευχαριστίες μου καθυστέρησαν ...
Χριστίνα μου σε υπερευχαριστώ και σου εύχομαι καλή και πολύ δημιουργική συνέχεια!!Επίσης ένα ξεκούραστο και μακρύ καλοκαίρι!!!!
Με την σειρά μου θα αφιερώσω αυτό το βραβείο σε όλες τις συναδέλφους που γνωρίζω διαδυκτιακά και μη,σε αυτές που μας προσφέρουν απλόχερα τη δουλειά τους .Αλλά και σε αυτές που έχω συνεργαστεί και έχω γνωρίσει από κοντά,σε αυτές που δεν εμφανίζουν δημόσια την δουλειά τους από επιλογή ή όχι και είναι πραγματικά αφανείς ήρωες!!!!
Σας εκτιμώ βαθιά και σας αγαπώ όλες!!!!Και όπως έχω ξαναπεί η επαφή με συναδέλφους είναι το καλύτερο σεμινάριο!!!!

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ!!!!!



                                                           

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου